sobota, 9 maja 2015

Konkurs!

Wszem i wobec ogłaszam konkurs na One Shota!
Nie musiałam długo czekać, a tu już 11 komów i jeszcze kilka osób, że weźmiecie udział w konkursie :D Bardzo się cieszę i tak jak powiedziałam dodaję zasady :)

ZASADY:
1.One Shot ma być o Leonettcie (w końcu to blog o nich). Nie ważne czy będą oni tylko wspomnieniem czy snem czy czymkolwiek, oby byli :) 
2.One Shot nie powinien być nigdzie publikowany przed wysłaniem do mnie. Czyli powinien być pisany od razu na konkurs :) 
3.One Shot ma mieć co najmniej 3 strony, czcionką Times czy jak kto woli Times New Roman, rozmiar 13 :) Wtedy mi się najlepiej później zmienia ;)
4.One Shot może kończyć się jak tylko sobie wymyślicie. Mogą, żyć długo i szczęśliwie lub nieszczęśliwie. W ogóle nie muszą żyć, co tylko chcecie ^^
5.One Shot'y mają być podpisane :) Proszę o zostawienie podpisu pod pracą, albo na jej początku. Najlepiej jeszcze jakbyście dali tytuły do prac :)
6.One Shot'y możecie wysyłać do 26 maja, oczywiście tego roku xD Jeżeli coś wam nie pauje lub wiecie, że się nie wyrobicie napiszcie, a postaram się dopasować się do was :)
7.One Shot'y wysyłajcie na adres veronicablanco111@gmail.com

To chyba na tyle :) Mam nadzieję, że osoby, które się zgłosiły i te co dopiero to czytają wezmą udział i już niedługo przeczytam wasze wspaniałe prace :) Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania zapraszam do zakładki "Kontakt" najczęściej jestem na gg :) Anonimki też mogą wysyłać swoje prace, tylko niech na końcu się jakoś podpiszą :) A co do nagród będą one podobne do wcześniejszych, od razu mówię, że nikomu nic nie wysyłam ani nic, aby później nie było :D


20 komentarzy:

  1. To ja chyba nie wezmę udziału ;-; . OS mam napisany ale zachowany w pamięci bloggera , a Worda nie mam ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie był nigdzie publikowany to w sumie możesz mi wysłać :)

      Usuń
    2. Tak wiem , ale jak ci wyśle tego OS to mogę go po 1 dniu publikować?

      Usuń
    3. Możesz go wysłać i zrobię wyjątek ;) Możesz go jeden dzień po opublikować :)

      Usuń
  2. Mały zong mi się zrodził.
    Mam tylko OS publikowane.
    Znaczy mam jeszcze jeden rozgrzebany i wątpię żebym do 26 mają go skończyła.
    Mianowicie dlatego że:
    Na moim blogu też mam konkurs.
    Niedługo koniec roku a ja muszę mega postarać się z fizyki i z chemii.
    Chcę dostać na urodziny GTA V na PC.
    I 30 mają (czyli w moje urodzinki) jadę na Young Stars Festiwal i już nie mogę się na niczym skupić.
    Tak więc przepraszam, ale najprawdopodobniej nie wezmę udziału w konkursie mimo że bardzo bym chciała.
    Przepraszam i pozdrawiam cieplutko :*
    ElimelGamesPL aka Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie wezmę udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się wziąść udział ;* (yyy.. tak wiem błąd w jednym słowie :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na 100% wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmą udział, ale mam pytanko - jakie będą nagrody? Jestem nowa, więc jeszcze nic nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz kochana sorry za spam, ale mam do Cię pytanko.
    A mianowicie.
    X czasu temu prowadziłam obecnie już zaginionego bloga na innym portalu niż blogspot.
    I tak pamiętam, że tam też miałam OS.
    I teraz pytanie.
    Czy mogłabym wysłać tego OS co był na tym zaginionym blogu publikowany?
    Jeżeli nie to spoko.
    Spróbuję dokończyć tego co piszę, ale jak pisałam nie wiem czy się wyrobię.
    Mam nadzieję, że mi na pytanie bo bądź co bądź bardzo chciała wziąć udział w konkursie.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. No jeżeli ten blog był gdzieś indziej i zaginiony to możesz wysłać tamtego OS'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko zdążę, wezmę udział. Tylko nie mam Worda (#bieda) i nwm czy wyjdzie na 3 str xD
    Jakoś sobie poradzę, spokojnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś u mnie nominowana do LBA! http://leonetta-ti-credo.blogspot.com/2015/05/1-liebster-blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Wejdziesz? http://violetta-y-leon-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.<3 niedługo wyślę.<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy mogłabyś przełożyć termin oddawania prac? Nie wyrobię się.... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie - przedłużysz....? Bardzo mi zależy, juz prawie kończyłam, ale brakuje samej końcówki... plisss

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejcia.. Nigdy nie pisałam OS'a. nwm jak go wysłać :( Pomozecie ??

    OdpowiedzUsuń