piątek, 2 października 2015

Pytanko i sprawa

Hejo misie <3 
Jak tam? Co tam? 
Jak idzie w szkole? Na studiach czy gdzie tam? Chcecie to możecie pisać mi w komach chętnie poczytam sobie co u was ;)
Co u mnie? Hm w szkole w sumie spoko chociaż mogłoby iść jakoś lepiej, ale nie ma co narzekać :P Dobrze jest jak jest, zawsze mogło być gorzej. 
Jestem mega optymistką i próbuję zawsze szukać dobrych stron wszystkiego, ale czasami się nie da ja wiem, zanudzam was...
Także pomijając mnie ankieta została zamknięta, wygrała para jaką jest Fede i Lu :) 
Co prawda jakoś nie wielbię ich nie wiadomo jak i jak mam być szczera liczyłam na jakąś inną parę, ale jak obiecałam to dotrzymam słowa i napiszę shota o nich :3 
To była ta sprawa, a pytanko jest takie: 
-Czy chcielibyście post pod którym piszecie pytania do mnie, jakie chcecie np. ulubiony kolor, czemu założyłam bloga, ulubione zajęcia. Po prostu wszystko co byście chcieli wiedzieć, a ja później zebrałabym wszystkie pytania w jednym poście lub zakładce i odpowiedziałabym na nie. Co wy na to? Jeżeli chcecie piszcie, że chcecie, jeżeli nie interesuje was to za bardzo napiszcie po prostu, że nie chcecie ;) Nie obrażę się na nikogo przecież o to, że nie będzie chciał :) 
Czekam na wasze odpowiedzi w sprawie tych pytań do mnie, jeżeli będzie sporo osób napisze posta pod którym zadacie pytania :) 

7 komentarzy:

  1. Chętnie bym się czegoś dowiedziała, więc czekam na taki post ^^
    O Fedemile chętnie poczytam, choć też w sumie liczyłam na inną parę - Naxi lub Fedettę (chyba jedyna para, która mnie nie razi tak bardzo w One Shotach jeżeli chodzi o typowe postacie, bo np. Leona nie jestem sobie w stanie z nikim innym wyobrazić xD) c; Ale o Fedemile też chętnie poczytam ^^
    U mnie w szkole na razie jest dobrze ^^ SZKOŁA ŚREDNIA TO JUŻ NIE PRZELEWKI I ŁATWO NIE MA :C Ale klasa spoko, nauczyciele w większości okey, więc nie będę narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie się jeszcze kilka osób i dodam taki post :)
      Już szkoła średnia, powodzenia życzę ;*
      Nas już egzaminami straszą eh xD

      Usuń
    2. No to ja na pościk czekam ^^
      Tak, szkoła średnia, technik ekonomista (klasa 1a) -> Trochę się dzieje, ale życie toczy się dalej i trzeba sobie jakoś radzić ;)
      Egzaminami straszą zawsze, a ja Ci powiem tak, trochę trzeba popowtarzać, ale tak naprawdę sam egzamin nie jest taki tragiczny ;) Stres przed nim ogromny, ale jak dostajesz kartkę, kodujesz i potem po prostu zaczynasz pisać i nie myślisz o niczym więcej c; Bo ja też miałam stres ogromny, a jak już kartkę dostałam to po prostu pisałam c;
      Chociaż tego stresu się i tak nie uniknie, bo wiem, że przy egzaminach zawodowych i maturze on do mnie i tak wróci, choć wiem, że mi w niczym nie pomoże, ale niektórzy już po prostu tacy są i tyle ;) I już teraz życzę powodzenia, na pewno pójdzie Ci świetnie ;*

      Usuń
  2. A kiedy zaczniesz pisać jakieś opo ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    Czy mogę cię prosić o pomoc?
    "Ja jestem 16 -latką, która uwielbia pisać, ale nie za bardzo lubi się z tym pokazywać. Moja wyobraźnia wybiega po za wszelkie granice. Taką granicą jest mój blog: http://you-never-know-when-death-comes.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam....
    Mam tego bloga od roku ale nie umiem się na nim wybić możesz mi w tym pomóc? ma taką wielką prośbę...mam nadzieję, że się nie narzucam.
    Dziękuję
    Ashiyana

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam, jak błagałam cię żebyś założyła bloga jeju.... to było tak dawno, półtorej roku temu omg

    OdpowiedzUsuń