poniedziałek, 11 stycznia 2016

Do zobaczenia

Cześć. Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie, ale ja was tak. Nie było mnie tu ponad trzy miesiące za co bardzo chciałam was przeprosić. Na początku nie miałam pomysłu na nowe opowiadanie, później nie miałam czasu bo nauka była, a to też dla mnie bardzo ważne i na koniec zapomniałam o tym wszystkim. Zawiodłam was wiem o tym, nie chciałam tego, ale wyszło jak wyszło i czasu nie cofnę niestety. Trudno mi to mówić bo lubię dla was pisać i nie chciałabym usuwać tego i pozostałych blogów. Postanowiłam więc, że zostaną one na swoich miejscach, ale nie będę na nich pisała tak jak kiedyś. Jest to jakby pożegnanie, ale może kiedyś jak będę miała pomysł, czas i chęci napisze coś jeszcze. Podsumowując, jeszcze raz was przepraszam i może do zobaczenia kiedyś misie.

3 komentarze:

  1. Wierze, że jeszcze coś napiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To twoja decyzja, ale fajnie by było, gdybyś jednak jeszcze coś napisała :)
    Mam nadzieję, że do zobaczenia :D
    Kate xXx

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem w dziejszych czasach najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń