piątek, 10 kwietnia 2015

Epilog


3 lata później 


Diego i Francesca nadal są szczęśliwym małżeństwem z pięcioletnimi bliźniakami i małą Amelią, która ma już roczek. Postanowili przeprowadzić się bliżej rodziny Verdas. Do ich nowego domu będzie można wprowadzić się za dwa miesiące. Nie mogą się już doczekać. Razem są szczęśliwi.

Federico i Ludmiła w swoim związku przeżyli rozpad. Pokłócili się już nawet nie wiedząc o co, ale połączyło ich coś, a właściwie ktoś. Mała istotka, która ma już miesiąc i rozwija pod sercem blondynki. Spodziewają się dziecka, które dało nową szansę na ich szczęśliwy związek.

Leon i Violetta nazwali swoją córeczkę Olivia. Oboje się kochają i chociaż zdarzają im się jakieś kłótnie nie trwają one długo. Leon znowu pilnuje swojej ukochanej prawie na każdym kroku ponieważ jest ona w piątym miesiącu ciąży. Tym razem również miała urodzić się dziewczynka. Gdy się o tym dowiedzieli bardzo się ucieszyli. Tworzą cudowną rodzinę, która razem przetrwa wszystko.

Tak kończy się historia tych par. Razem przeżyli te dobre ale i te złe chwile. Miłość zwyciężyła, są szczęśliwi i tak pozostanie do końca ich istnienia. 

__________THE END__________


~~~~~^^^^^^~~~~~
No i moi kochani z okazji tego że mam dziś urodzinki  mamy rozdział 50 czy jak kto woli epilog ;D 
Koniec historii o Leonettcie, która przeżyła swoje wzloty i upadki.
Koniec ich kłopotów przez, które razem przechodzili. 
Pierwszy raz pisałam epilog i powiem wam szczerze, że na prawdę nie wiedziałam jak się za niego zabrać, ale coś tam napisałam. 
Może nie wyszło to tak jak chciałam, ale na nic innego nie miałam pomysłu. 
Mam jednak nadzieję, że chociaż trochę wam się podoba. 
Dziękuję za komentarze, wyświetlenia, głosy w ankietach, obserwatorów, a nawet za te kilka hejtów, które pojawiały się pod rozdziałami. 
Może to brzmi jakbym się żegnała, ale tak nie jest. 
Zostaję i niedługo przybędę do was z całkiem nową historią. 
Mam nadzieję, że zostaniecie tu ze mną i nowe opowiadanie równie wam się spodoba i będę widziała pod rozdziałami wasze opinie i rosnącą liczbę wyświetleń. 
Dziękuję za ponad osiem miesięcy! 
KOCHAM WAS, JESTEŚCIE WSPANIALI! 

33 komentarze:

  1. Hejka super rozdział czy jak ty wolisz epilog. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się kolejna historia i czekam na nią z nie ukrywaną ciekawością. Na pewno będę ją czytała.
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały epilog *-*
    Krótko, zwięźle i na temat ♥
    Przepraszam, że czasami nie komentowałam,
    ale jak chyba wiesz nie potrafię zwykle zająć i potem wrócić. :(
    Wybacz ;-;
    Znalazłam Twojego bloga w połowie opowiadania.
    Zakochałam się ♥
    Naprawdę to była wspaniała historia.
    Jestem pewna, że kolejna historia będzie równie wspaniała!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ♥
    Zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń
    i dalszych sukcesów blogowych ^^
    Kocham ♪
    Czekam na prolog zniecierpliwiona ;3
    Besos :***
    Mrs.Blanco

    OdpowiedzUsuń
  3. Mooojjeeee
    Wszystkiego najlepszego ^.^

    Kathciak

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego naj naj ;***
    Blog jest wspaniały więc z niecierpliwością czekam na nową historię ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny epilog. NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN !!! Z miłą chęcią będę czekała na nową historię

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cudo. Czekam na kolejną historię i Leonette

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski!
    Ohohoh
    Wera Blanco

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kochana! :*
    Szczerze mówiąc nie przeczytałam całego opowiadania...
    Za późno tu trafiłam i nie miałam czasu na nadrobienie! xD
    Ale z tego co widzę, planujesz pisać tu nową historię! <3
    Wiedz, że na pewno będę czytać i komentować! :3
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity epilog <3
    Taki szczęśliwy,uwielbiam takie :*
    A tak pozatym WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !
    spełnienia marzeń,zdrowia i sukcesu na blogu :*
    Pozddrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Epilog jest piękny choć krótki c: Podoba mi się takie zakończenie opowiadania; wszyscy są szczęśliwi.
    Jeju, pamiętam jak zaczęłam Cb czytać, a tutaj już epilog... :') Matko, jak ten czas szybko leci!
    Dziękuję za wszystkie wspaniałe rozdziały :**
    A!
    I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, niech twoje drugie opowiadanie osiągnie jeszcze większy sukces niż poprzednie <3

    Pozdrawiam i czekam na nową historię ;*


    Julson

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudoo *-* <33 Kochana Cudoooo <33
    Jak ja nienawidzę epilogów XD Ale ten jest cudnyyy <333
    Czekam na nową historyjkę <333
    A noi NAJLEPRZEGO KOCHANAAAA <3333333 :****
    Pozdrawiam ^^
    Księżniczka Jorgaaa <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze Wszystkiego najlepszego Kochana dużo weny , nowych pomysłów na nowe opowiadania, zdrowia , dobrych ocen i czego sobie za zażyczysz !!
    Wspaniały epilog nie mogę doczekać się nowej historii
    Mam pytanie mogłabyś zajmować mi miejsca w nowym opowiadaniu ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle CUDO <333 Nowa historia Leonetty <33 Mam nadzieje, że nie dorosła, bo więcej tutaj nie zajrzę ;)))
    Czekam na next ;**
    JA TEŻ CB KOCHAM <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, miedy przeczytałam słowo epilog zrobiło mi sie slabo uwoelbiam tą historię wlasciwie uwielbialam , ale jak to mowia wszystko co dobre kiedys się skończy .Ta historia byla jak juz wspomnialam świetna,czekam na nastepny post miejmy nadzieje ze nie bede musiala dlugo czekac! Do nastepnego kochana
    *Paula*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj naj najlepszego 🎂
    Epilog wspanialy szkoda że to koniec :'(
    Błagam niech kolejna historia będzie o dorosłej Leonettcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam ♥
    Tak, tak nie znasz mnie, booo... od niedawna mam Bloga !
    ALE czytam tą historie chyba od 31 rozdziału !
    I muszę powiedzieć :
    Zakochałam się w niej ♥<3
    Masz naprawdę wielki talent !

    No to teraz przejdźmy do rozdziału / epilogu ...
    Krótki ale boski ♥
    Fajnie, że jest happy end !!!

    Już się nie mogę doczekać na nową historie <3 !
    Obiecuję będę komentować xD

    Jak chcesz możesz zajarzyć do mnie ♥ ( zareklamowałam się )

    Aaaaa... więc PAPA ;*

    ~ weny i czekam na next

    ~ Mia *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Spòźnione najlepszego ^^.
      Wszyscy mają dzieci i partnera. Typowy happy end.
      A jak miałoby być inaczej?
      Z tego co zrozumiałam, to Leonetta w tej Norwegii mieszka, a Dieceska szykuje się na przeprowadzkę. No, bo już zapomniałam gdzie oni ten dom budują xD.
      To czekam na kolejną historię ^^.

      Usuń
  18. Sto lat, sto lat, sto lat, sto lat niechaj żyje nam. Niech żyje nam, niech żyje nam w szczęściu, zdrowiu, pomyślności niechaj żyje nam...
    (Tekst pisnay z pamięci, więc nie wiem czy wszystkie słowa są dobrze poukładane :>> )
    Kochana wszytskiego naj naj najlepszego z okazji Twoich urodzin życzę Ci także dużo weny twórczej abyś mogła dalej nas cieszyć swoimi dziełami <333

    Niech pomyślę, jaki może być ten epilog?
    Cóż według mnie jest on bardzo ciekawy i no co ja piszę? On jest wspaniały :pp
    Trzy pary, którym życie ułożyło się zgodznie z ich planami ;)
    Wszyscy rodziny wyzakładali i są szczęśliwi ^-^
    Wręcz nic dodać nic ująć *-*
    Szkoda, że to opowiadanie dobiegło już końca, ale przynajmniej na pocieszenie mamy fakt, że zostajesz z nami i dalej będziesz kontunuowała swoją przygodę z bloggerem :**
    Heh. Przypomniało mi się jak pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga. Pamiętam, że wtedy siedziałam w łazience i czekałam na ciepłą wodę xpp no i tak z wielkich nudów paczyłam co kto czyta. No i dobra wchodzę na Twojego bloga, na którym było już kilka rozdziałów. Normalnke tak szybko wszytsko przeczytałam i postanowiłam zostać Twoją stałą czytelniczką ♥♥
    Szalona historia nieprawdaż? Hęhę :]]
    Jeszcze raz wszytskiego co najlepsze i oczywiście czekam na (miałam pisać następny rozdział, ale jestem głupia xpp ) cokolwiek notkę, prolog bądź rozdział ;**
    Loffki ♥♡ <3 ★☆ ♥ <3 ♡ ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Epilog super tak jak całe opowiadanie juz czekam na nowe opowiadanie i oczywiście WSZYTKIOEGO NAJLEPSZEGO I STO LAT ♥♡♥
    Chuderlak

    OdpowiedzUsuń
  20. Z opóźnieniem, ale jestem. :D Wybacz mi... :D WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOOOOO!! ♥
    Sukcesów w prowadzeniu bloga, żebyś tak szybko go nie opuszczała, żeby twoje opowiadania czytał cały blogger, cierpliwości (:D) i... czego tam sobie zażyczysz! :*
    Epilog jest niesamowity, wiesz? <3 Taki cudowny happy end... <3 Wszyscy są szczęśliwi, mają dzieci... Po prostu uwielbiam takie zakończenia. :D Jesteś wspaniałą blogerką, pisarką i masz naprawdę ciekawe pomysły. <3
    Czekam na nowe opowiadanie. :**
    No i wybacz mi, że tak po czasie te sto lat. :D
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny epilog:*
    Czekam na następne opowiadanie<3
    Wszystkiego najlepszego:D

    Justi

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy rozdział 1?
    Ja już nie mogę się doczekać!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno mnie tu nie było, co nie?
    Pamiętasz mnie? Mam nadzieję, że tak ;)
    Od razu przyznaję się, że nie czytałam wszystkich rozdziałów, ale czytając ten epilog przypomniałam sobie rozdziały, które czytałam. To było bardzo miłe :D
    Epilog fajny, a nawet bardzo. Jak na pierwszy raz to wiele osób mogło by się od ciebie uczyć jak je pisać :*
    Wszystkiego naj, naj, najlepszego kochana! <3
    Dobra kończę ^^

    Ada Verdas =^_^=

    OdpowiedzUsuń
  24. To już koniec?? ;( Trochę szkoda! To opowiadanie było superr. Ale wiem ,że kolejne będzie równie fajnie- bo pisane przez ciebie! Pozdrawiam serdecznie, cczekam na prolog/rozdział 1.
    Szalonna Blondynka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej informacji tutaj: leonviluichswiat.blogspot.com w poście LBA#1
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny epilog :) i Wszyscy życiu długo i szczęśliwie Już nie mogę doczekać się twojego kolejnego opowiadania :3

    OdpowiedzUsuń
  28. No więc tak zaczełam o 10:00 od 1 rozdziału ani się obejrzałam była 18:30 i wspaniały epilog TO BYŁO CUDNE :-*

    OdpowiedzUsuń