poniedziałek, 8 czerwca 2015

PRZYPOMNIENIE!



Witam was :) 
Dawno nie było mnie na bloggerze nawet nie czytam teraz waszych blogów bo w ogóle nie mam czasu, ale mam zamiar wszystko nadrobić i moje komentarze niedługo powinny pojawić się pod waszymi rozdziałami. Tymczasem ja chcę przypomnieć wam o konkursie! Czas do wysyłania prac macie do 14 czerwca czyli jeszcze 6 dni ;) Prac na razie dostałam tylko 4 i jestem szczerze mówiąc trochę zawiedziona by myślałam, że będzie was więcej. Mam jednak jeszcze nadzieję, że jakieś prace dostanę, a jak nie to ocenie i ogłoszę wyniki tych tuż po terminie wysyłania :p Czekam na pracę i pozdrawiam wszystkich którzy tu jeszcze są ze mną <333

9 komentarzy:

  1. Hej :) Rozmyśliłam się co do konkursu :9( nie dam rady.. brak weny :( Ale życzę powodzenia innym.. Pytankoo do cb :) Kiedy 50 rozdział?? Czekam z niecierpliwością..papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie 50, to już koniec tego opowiadania, przecież był epilog ;)

      Usuń
    2. A no fakt :P Głupia jaa :P .. A może jakaś nowa historyjka??

      Usuń
  3. Muszę dopracować kilka szczegółów I wyślę ci OS'a dzień przed zakończeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dopracować kilka szczegółów I wyślę ci OS'a dzień przed zakończeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas czekam na nowe opowiadanie. Mam nadzieję że coś wymyślisz. ^±^ Roksana

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie
    http://mozemylatacniemajacskrzydel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń