poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wyniki konkursu

Weronika w końcu wzięła się za przeczytanie prac konkursowych i zna już wyniki. Powiem wam, że jak zawsze każda praca była cudowna, ale są tylko trzy miejsca na podium (xD), a reszta to wyróżnienia. Decyzja kto ma mieć pierwsze miejsce była jak zawsze trudna, ale dałam radę. Na początek może jednak przedstawię nagrody, a są one takie jak zawsze. 

1 miejsce:
-reklamowanie bloga przez 3 tygodnie 
-przeczytanie OS'a przed dodaniem (bo rozdziałów nie ma) 
-możliwość napisania ze mną jakiegoś wspólnego one shota, jeżeli ta osoba będzie chciała jeżeli nie przechodzi to na 2 miejsce ;) 

2 miejsce: 
-reklamowanie bloga przez 2 tygodnie 
-przeczytanie OS'a przed dodaniem

3 miejsce:
-reklamowanie bloga przez tydzień 
-przeczytanie kawałka OS'a przed dodaniem 

Tak się prezentują nagrody, wiem, że nie są jakieś cudowne, ale niestety rozdziałów już nie ma i nie mam jak ich dedykować lub coś innego. Mam nadzieję, że jednak będziecie się cieszyć z miejsc i wyróżnień. 


Wyróżnienia! 

Dla: Crazy D.,  Dominiki, Dusiaax, Emi Verdas! 
(Kolejność przypadkowa) 



No więc teraz zwycięzcy! 

Miejsce III zajmuje One Shot - 8nelusia8 

Miejsce II zajmuje One Shot "Beze mnie" - Monika Blanco 

Miejsce I zajmuje One Shot "Nigdy nie chciałem pokochać kogoś tak, by nie móc znieść jego utraty" - Kate! 


No więc znacie już wyniki i gratuluje wszystkim. Dziękuję, że wzięliście udział w konkursie. 
Jeżeli kogoś pominęłam lub źle napisałam nazwę to piszcie w komentarzach.
Mam nadzieję, że wszystkie osoby zgadzają się na publikację ich prac.
Pozdrawiam ;* 

P.S. Mój nowy blog nie związany z "Violettą" już istnieje - klik.











14 komentarzy:

  1. NIE WIERZE!
    Powiedz, że jest jakaś inna Monika Blanco., która dodała OS'a "Beze mnie"....
    Mój pierwszy One Shot i pierwszy konkurs...
    OS taki do dupy, a ty go jeszcze nagrodziłaś :D ((nie możliwe)
    Tak czy siak, bardzo Ci dziękuję <3
    Ta możliwość poczucia się "docenionym" jest bardzo ważna.

    Jeszcze raz dziękuję <3
    Kocham Cię <3
    Do zobaczenia, Blanco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to na pewno ty :D Tym razem osoby które pisały pierwszy raz miały szczęście ;) Nie jest do dupy jest na prawdę dobry jak dla mnie i zasłużył na to miejsce :) Cieszę się, że się cieszysz bo teraz ja się cieszę, że ty się cieszysz XD Masło maślane hahah ;)

      Usuń
    2. Jeśli ty się cieszysz, to ja się cieszę jeszcze bardziej, bo ty się cieszysz :D
      Jeśli chodzi o reklamowanie bloga, mam uds. rozdziały na mojej osi czasu :D (nie wiem jak to nazwać)

      Usuń
  2. Matko serio pierwsze miejsce? Po prostu nie wierze. Weź powiedz, że to żart. Na pewno jest wiele lepszych prac od mojej. Nie no to serio nie jest jakaś pomyłka?
    Weronika szczerze? Szczerze to tak właściwie dzięki twojemu konkursowi zebrałam się i w końcu coś napisałam. Jak zobaczyłam u ciebie ten konkurs to sobie pomyślałam "A może ja też wezmę udział?". No i tak jakoś mi się go napisało. To taka moja pierwsza praca, bo nigdy jeszcze nie pisałam. Troche to dziwne, ale dobra przejdźmy dalej.
    Troche już ochłonęłam więc bardzo bardzo bardzo dziękuje Ci za to :) Mam nadzieję że serio Ci się podobał.
    PS Tak jakby co nie prowadzę bloga, ale zastanawiam się nad jego założeniem :)
    Kate <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio pierwsze :D Tak jak odpisałam ci na gmailu popłakałam się jak go czytałam :p No cóż wrażliwa zawsze byłam ;) Cieszę się że się zebrałaś dzięki temu konkursowi :) No cóż tym razem Ci co pisali pierwszy raz stanęli na podium hehe ;*
      Pozdrawiam <333

      Usuń
  3. Heh... Dziękuję ♡
    Szczerze mówiąc nawet na wyróżnienie nie liczyłam xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oceniaj się tak nisko ;) Wszystkie prace były cudowne bez wyjątków ;*

      Usuń
  4. Dzięki :D
    Jestem nowa i nie zorientowana - mam ci podać nazwy tych swoich blogów, czy jak?? Jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak możesz mi tutaj zostawić linki do blogów, najlepiej by było do jednego, ale jak masz więcej też możesz podać. Albo na gmaila mi wyślij ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedx - mam tylko jednego bloga, oto on:

      http://masquedos.blog.pl/

      Usuń
    3. A ty nie masz bloga o Lodo? o.O

      Usuń
    4. Ja? Nie... nie mam bloga o Lodo... mam tylko z tymi opowiadaniami co Ci podałam ;)

      Usuń