wtorek, 25 listopada 2014

Kolejna notka :)

UWAGA ! UWAGA ! 

Ten post poświęcam przypomnieniu wam o konkursie, który trwa prawie miesiąc. Mam już kilka prac. Jest ich więcej niż poprzednim razem :) Z czego cieszę się bardzo, a to jeszcze nie wszystkie prace. Proszę abyście Ci którzy jeszcze nie wysłali, a chcą wysłać macie czas do 30.11.2014r.
Czkam do godziny 15:00 ! 

JESZCZE JEDNO ! 


W końcu doczekaliśmy się ! Violetta Live en Polonia 29 de marzo 2015 ! 
Jak to zobaczyłam dostałam palpitacji serca, zawału i wszystkiego na raz O.O Już nie mogę się doczekać jak będę trzymała ten bilet w ręce. Zobaczę ich wszystkich i mojego JORGE ♥ Szkoda, że nie będzie Lodo :( Jestem zła z jednego powodu. Chodzi mi tu o to, że niepełnoletni muszą sobie znaleźć osobę, która będzie miała ukończone 18 lat ! To jest beznadziejne. Nie wszyscy rodzice chcą wydawać tyle kasy aby tylko tam pójść i posiedzieć :( Ja prawdopodobnie pojadę z koleżanką i jak tata się zgodzi to on z nami pojedzie więc będzie mega :D 
Kto z was jedzie i już nie może się doczekać ? Może się spotkamy ;) Paulina czekam na twój autograf haha ;* Mam nadzieję, że się zobaczymy jakoś. 

14 komentarzy:

  1. wiesz ja nie pojade napewno :( a chce zobaczyc jorge na zywo kocham go

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja terz nie pojade bo nie bede wydawaci kasy ba f sumie nie mam jej ale bardzo hcialabym zobaczyc Dżordża bo go koham morze nagrasz dla nas jak pojedziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup sobie słownik. Serio "DŻORDŻ" i "Hciałabym"?

      Usuń
  3. Ja nie jadę ;( Tak bardzo chciałabym zobaczyć mojego Jorga na żywo. Kasę na bilet mam niby odłożoną, ale właśnie ta osoba pełnoletnia. UGH! Mama nie zapłaci za siebie kupy kasy, nawet gdyby miała kasę to by nie pojechała, bo nie lubi V ;( Według niej to jest strasznie głupie (też jej nie rozumiem). Rozpacz na maxa. I jeszcze ta świadomość, że koncert będzie tylko 100 km ode mnie, a mnie tam nie będzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała pojechać ale za daleko i kasy nie ma
    Wercia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 500 km, ale co - jadę!!!!! :)
    Co do OSA - staram się. Nie miałam pomysłu, ale już mam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 80 km i nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Aja to cię uduszę za ten autograf :P Czekam na twój :D :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jadę! Muszę jeszcze zapytać się przyjaciółki czy ze mną pojedzie xd. Ale nie mogę się doczekać ;*! Mimo iż mam 14 lat, jestem tak tym wszystkie podjarana że normalnie nie wiem! Też się cieszysz że zobaczysz JORGE ♥?! Matko! Ja go kocham, muszę mieć jego autograf ♥♥♥! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!!

    Sorki że za anonima, ale jestem na tel i nie chce mi się lokować, Natkaa^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trzeba być na koncercie z osobą dorosłą dziecka od 16 roku wchodzą bez przeszkód, a poniżej rodzi musi wypisać dokument, że pozwala wejść dziecku samemu!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!!! jorge-tinita-love-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze do dzisiaj termin konkursu, a ja jeszcze go nie skończyłam... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj siedziałam do 3.00.
      Dzisiaj wstałam o 12, ale to taki szczegół. :)
      Napisałam ;)

      Usuń
    2. A ja miałam genialny pomysł, ale brak czasu na napisanie go. I wątpię, żebym mogła go przysłać później... :(

      Usuń