sobota, 8 listopada 2014

Przypomnienie !


To nie rozdział, ale jak w tytule przypomnienie.
A mianowicie przypominam o konkursie !
Tutaj możecie dowiedzieć się wszystkiego.
W ankiecie jest 12 głosów na tak, a jak na razie dostałam 5 prac. Dziękuję tym osobom :) Mam nadzieję, że do 18 listopada będzie ich dużo więcej ! Jeżeli nie wyrobicie się w określonym terminie piszcie w komach, a ja przesunę zakończenie konkursu o kilka dni :D Ja nie gryzę więc piszcie śmiało. Anonimki też mogą wysłać swoje prace jak najbardziej :D Tylko proszę o jakiś podpis. Czekam na wasze dzieła ;*
Rozdział chyba jutro. Kocham was <333

P.S Niebawem powinna pojawić się zakładka "Bohaterowie". Mam nadzieję, że wam się spodoba i ktoś skomentuje ;) 

3 komentarze:

  1. przykro mi ale ja się nie wyrobię
    Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero 8 listopada, a czas mam do 18.
    Chyba zdążę... poprawka chyba będzie mi się chciało.
    Ale postaram się napisać.

    OdpowiedzUsuń