sobota, 13 grudnia 2014

WYNIKI KONKURSU! (Mała zmiana)

Oto coś na co czekaliście z niecierpliwością, a mianowicie wyniki konkursu. Udział wzięło 11 osób. Miałam wielki dylemat. Wszystkie prace były cudowne co wiązało się z cięższym podjęciem decyzji, ale jakoś mi się udało. Zanim poznacie wyniki chcę powiedzieć, że wszyscy zasłużyliście na wielkie brawa :)

NAGRODY:

      Miejsce 1 
-Reklamowanie bloga przez 3 tygodnie
-Dedykacja 7 rozdziałów
-Wyślę Ci jeden rozdział na pocztę przed opublikowaniem

      Miejsce 2
-Reklamowanie bloga przez 2 tygodnie
-Dedykacja 5 rozdziałów
-Zdradzę Ci co mniej więcej zdarzy się w kolejnym rozdziale

      Miejsce 3 
-Reklamowanie bloga prze tydzień
-Dedykacja 3 rozdziałów
-Odpowiem na jedno pytanie związane z następnym rozdziałem

      Wyróżnienia
Pozostałym uczestnikom zadedykuję jeden rozdział


CHWILA PRAWDY - CZYLI ZWYCIĘZCY

Na miejscu trzecim Mała!

Na miejscu 2 Pau Nielusia i Cherry

Na miejscu 1 Śliczna ♥


WYRÓŻNIENIA 

Obliviate, Martyna Sikora, Viki Verdas, Julia Verdas, Olcia Oleńka, C. Cauviglia, Basia Szczęk


To już wszyscy, a przynajmniej tak mi się zdaje bo na mojej poczcie jest straszny bałagan i musiałam szukać długo, ale sprawdziłam dwa razy i wyszło, że są tu zapisani wszyscy. 

Jeszcze raz gratuluję wszystkim razem i każdemu z osobna :) Wszystkie prace były wspaniałe i bardzo mi się podobały. Niedługo wszystkie One Shoty zostaną po kolei opublikowane :D

10 komentarzy:

  1. Co?! 3 miejsce? Spodziewałam się nagrody specjalnej za najgorszego shota jakiego czytałaś, a tu trzecie miejsce? Tego się nie spodziewałam. Baaaardzo dziękuję <3333333333
    Gratuluję pozostałym wygranym i czekam na opublikowanie osów :)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom. :*
    Mi się coś zmuliło z lapkiem, więc wysłałam Ci na gg, pamiętasz? :D
    Do tej pory mi nie chce się wysłać na gmaila. -,-
    Idiotyczny laptop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już Cię tam dopisuję ;)
      Przepraszam zapomniałam ;*

      Usuń
    2. Wybaczam, wybaczam. <3 :D
      Ale błagam, 2 miejsce?
      Ja na ostatnie z tym OS'em zasługuję.
      Spodziewałam się, że nie przyjmiesz go czy coś. ;pp
      Ale bardzo dziękuję. ;*

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężcom. Opublikujesz op?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie :*
    Kiedy opublikujesz?
    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA ♥
    Szczegóły u mnie:
    http://jortini-only-love.blogspot.com/2014/12/kolejna-nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy dodasz OS'a?

    OdpowiedzUsuń
  7. ;'( szkoda ale dzięki za wyróżnienie ;/

    OdpowiedzUsuń