środa, 29 października 2014

Konkurs !

Jak widzicie wyżej postanowiłam zrobić konkurs :)
W ankiecie jest już 8 głosów na tak i mam nadzieję, że te 8 prac i więcej będzie na mojej poczcie :D

Warunki są takie :
-Praca ma mieć najmniej 2 strony w Wordzie
-Czcionka ma mieć rozmiar 12
-Ma być o Leonettcie
-Zakończenie może być jakie chcecie
-Czas macie do 18 listopada
-Prace wysyłajcie na veronicablanco111@gmail.com

Anonimki także mogą wysyłać swoje prace, tylko proszę o podpisanie ;)
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania lub coś wam nie pasuję piszcie w komach lub na moje gg, które podane jest w zakładce Kontakt :D Rozpatrzę wszystkie prośby i spróbuję dogodzić wszystkim.
Nagrody wymyślę jak dostanę wasze OS'y, będziecie mieli niespodziankę  ;)
Mam nadzieję, że prac będzie wile ! Liczę na was ;*

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. jej zaraz wyślę moją pracę ale wyślę 2 one shoty bo nie wiem który lepszy ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej by było jakbyś wysłała jeden :) Na pewno oba są świetne :D

      Usuń
  3. Ja postaram się coś napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej szczegółów na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje małe sprostowanie:
    Przyznaję się, nie czytałam nigdy twojego bloga! :3 Ale chcę to zmienić! ^^ Wezmę się za niego prawdopodobnie w następny weekend! *.* A teraz dodaję do obserwowanych! :3
    Mam nadzieję, że to ci nie przeszkadza! Chciałabym wziąć udział w konkursie na OS! ^^
    I jeszcze jedno. Byłaś jedną z moich czytelniczek! :3 Postanowiłam kontynuować mojego bloga, więc zapraszam na rozdział 11: http://violetta-la-historia-de-amor.blogspot.com/! :3

    OdpowiedzUsuń