niedziela, 26 października 2014

Pytania :)

Pytanie 1

Rozmyślam nad zrobieniem konkursu na One Shota i potrzebuję ochotników :D Mam 38 obserwatorów i mam nadzieję, że ktoś z was się zgłosi. Po prawej stronie jest ankieta i proszę abyście zagłosowali ;) Jeżeli będzie was tam co najmniej 5 zrobię konkurs. Tym razem będzie on z nagrodami takimi jak reklamowanie bloga, dedykacje rozdziałów i inne ;*

Pytanie 2

Nie wszyscy mają GG czy ask'a więc pomyślałam, że mogła bym zrobić coś w podobnego do zapytaj bohatera tylko tym razem zapytaj autorkę ;) Moglibyście tam pytać się mnie o to co was interesuje, a ja odpowiem na wasze pytania chyba, że będą jakieś z kosmosu xD Odpowiedz na pytanie zostawcie w komach :)


4 komentarze:

  1. Nie umiem pisać OS

    Ps. Zostałaś nominowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią wzięłabym udział w konkursie.
    Ja mam GG i ask'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz ja mam pytanie do Ciebie:
    Ile czasu przewidujesz na napisanie OSA?Ja bym miała dużo czasu 10 i 11 listopada.
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń