sobota, 21 marca 2015

Konkursowy One Shot 5 "Cieszę się, że Cię mam."

~Zapomniałam o opublikowaniu reszty prac, które przysłały mi osoby na konkurs kiedyś, kiedyś więc zrobię to teraz ;) ~

Młoda Szatynka i Młody Szatyn mają po 21 Lat są samotni nie mają czasu na miłosne sprawy Szatynka o imieniu Violetta ma tylko 2 przyjaciółki Ludmiłę i Francesce za to szatyn o imieniu Leon ma tylko 2 kumpli Marco i Fede .
Violetta dzisiaj szła do Firmy Verdas Componation zapewnić sobie pracę ,więc tym razem szybko się ubrała i wyszykowała oraz zjadła poszła tylko do garażu i wsiadła do swojego białego Fiata 500 .Za to Szatyn miał dziś mieć spotkanie w firmię ojca po potrzebował wspólniczki do duetów na swoją płytę .Szatynka weszła do ogromnej firmy i podeszła do stolika za którym siedziała młoda Kobieta “zapewne sekretarka “ pomyślała Violetta
-Dzień dobry jestem Natalia Vidal jestem sekretarką w firmie Verdas Componation -Przedstawiła się dziewczyna
-Dzień dobry jestem umówiona na spotkanie z Panem leonem Verdasem na przesłuchanie-odpowiedziała Violetta
-Dobra mówmy sobie po imieniu ,Natalia ale mów mi Naty-powiedziała Brunetka wystawiła rękę i się uśmiechneła
-Violetta ale mów mi Vilu -powiedziała z uśmiechem Vilu i uścisnęła rękę
-A teraz choć zaprowadzę cię do Leona -powiedziała Naty i wyszła zza Biurka po czym ruszyła a Szatynka za nią Brunetka po chwili stanęła przed drzwiami i zapukała po chwili usłyszała “proszę” więc weszła
-Leon przyszła dziewczyna na przesłuchanie - po chwili do Biura weszła Szatynka a Leonowi szczęka opadła dziewczyna była ubrana w TO jak go zobaczyła uśmiechnęła się a on się opamiętał i to odwzajemnił
-Dzień dobry Jestem Violetta -powiedziała
-Mówmy sobie po imieniu Leon -odpowiedział
-Dobra no to Leon znam dużo piosenek co ci zaśpiewać - powiedziała Szatynka
-Skoro nazywasz się Violetta to czy znasz Piosenke En mi Mundo Violetty Castillo ? -spytał się
-Pewnie że znam skoro to moja piosenka -powiedziała po czym się zaśmiała
-Serio to ty jesteś tą Violettą z YouTube co na każdym Filmiku ma ponad pięć milionów odsłon i 20 tysięcy Like a zero powtarzam zero na żadnym filmiku unlike -spytał zdziwiony
-serio aż tyle nie wiedziałam -powiedziała
-ok no to śpiewaj powiedział po czym zeszli na dół do kafejki (Resto bandu bo to jest kafejka brata Fran) leon zaczął grać a Violetta mówiła mu przez drogę Że śpiewała tylko przed kamerką a nie przed widownią ale on przerzucił ją sobie przez Ramię poszedł do kafejki postawił ją przed sceną i wszedł na nią Violetta najpierw nie chciała ale póżniej weszła Leon zaczął grać a ta śpiewać najpierw nie mogła z siebie nic wykrztusić ale potem śpiewała trochę wysoko a póżniej już normalnie na początku przyszła też Fran bo to bar jej Brata na końcu Violetta Wtuliła się w Leona po czym on ją pocałował ta była zdziwiona ale oddała pocałunek


15 Lat póżniej
Leon i Violetta są po ślubie 14 lat temu na świat przyszła Martina Lucia Verdas po swojej mamie i tacie przejęła Talent do muzyki i Tańca Teraz Tini chodzi do szkoły muzycznej Studio On Beat w którym Pracują Leon i Violetta Leon jako nauczyciel tańca a Violetta jako nauczycielka śpiewu niedawno także na świat przyszedł Jorge Pablo Verdas ma już 2 Latka A Tini niedawno zaproponowali Nagranie płyty z Młodą Lodovicą Comello która jest od niej 2 lata starsza nagrają razem Płytę “Universo” Wszyscy mają się dobrze
Koniec


~~*~~ 

Mamy i drugi konkursowy One Shot :) 
Autorką jest Basia Szczęk ! 

3 komentarze: