środa, 11 marca 2015

Pytania do was. Ważne!

No to jak pisałam pod rozdziałem mam do was kilka pytań co do nowego opowiadania. 
Odpowiedzi na moje pytania zostawicie w komach pod tym postem :) 

Więc tak:
1.Wolicie czytać o dorosłej Leonettcie czy takiej młodszej coś 17-19 lat? 
2.Jakie jeszcze chcecie pary, które pojawiałyby się czasami w rozdziałach? 
3.Jeżeli macie jakieś pomysły zostawiajcie je w zakładce 'Wasze pomysły', a kto wie może coś z nich wykorzystam do opowiadania ;)

I to chyba na tyle z moich pytań, chyba, że wy macie jakieś do mnie to piszcie, a ja postaram się na każde z nich odpowiedzieć :D 

60 komentarzy:

  1. 1 o młodej takiej 17 2 fedimiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyce, żeby było o dorosłej Leonetcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O dorosłej Leonettcie :)
    Fedemiła ,Diecesca ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 o młodej leonettcie takiej 17 2 fedemiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście wolę młodą leonette a parę fedemiła

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Dorosła Leonetta
    2. Para Diecessa

    Justi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wole O dorosłej Leonetcie
    Fedemiła i Diecesca
    Amcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ochotę na nastoletnią ^^.
    I na początku/później Leomila <3
    Mogą być też dziwne pary, ale najchętniej Leomila.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Leonetta 18 2. Fedemiła

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Mi to obojętne :3
    2. Fedemiła, Naxi, Diecesca, Bromilla <333

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 o młodej leonettcie takiej 17 2 fedemiła

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Chyba raczej o dorosłej tak ok. 24-25.
    2. Fedemiła i Diegcesca oraz Naxi.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O dorosłej Leonettcie błagam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorosła leonetta<3
    diegcesca, fedemila ,naxi :>

    OdpowiedzUsuń
  15. młodsza Leonetta , tak 17 lat góra
    i zeby była fedmiła i diaceska (oni też młodzi) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Dorosła
    2. Fedmila Naxi

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorosła Leonetta, diecessa i fedemiła

    OdpowiedzUsuń
  18. Najchętniej czytałabym o młodej Leonettcie :******
    A do tego... Hmmm... Możę Diecesca i Fedemiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też wolę młodą Leonette ;)
    Vilu np. 17 lat, a Leosiek starszy.
    Mało jest takich opowiadań ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Osobiście wolę młodą Leonettę. Najlepiej ze starszym Leosiem.
    2. To chiba najlepiej Diecescę i Fedemiłę.
    Pozdrawiam cieplutko
    ElimelGamesPL

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Wolałabym o młodszej, 17-18 :)
    2.Dieceska ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Młoda Leonetta.
    Na pewno Leon starszy od Vilu xdd

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorosła Leonetta pliska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Hmm... Trudny wybór xD A raz się żyje... Wybieram młodszą C:
    2. Diecesca obowiązkowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja cie BŁAGAM zrób dorosłą LEONETTE no wiesz ona 20 lat on 21, przynajmniej tak mniej więcej, bo większość blogów, które czytam są o młodej a to już jest TROCHE nudne ciągle chodzą do tego studio i tyle a to już mi sie w serialu opaczało :) wiec zrób tą starszą PLIS PLIS PLISSS
    Taki wiek jaki jest w tym opowiadaniu mi odpowiada.
    A jeśli chodzi o pary to oczywiście i przede wszystkim LEONETTA, bo to w końcu o nich jest ten blog i u mnie zawsze na drugim miejscu jest FEDEMIŁA
    No myśle że jasno wyraziłam swoje zdanie (oczywieście nie traktuj tego jak szantaż tylko WIELKĄ ale to WIELKĄ PROŚBĘ)
    decyzja należy do ciebie ale byłabym przeszczęśliwa jakbym właśnie tak zrobiła. Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100 % bardziej dorosła jest ciekawsza .
      2. Fedemiła i Diecesca ;*
      buźki ;***

      Usuń
  26. Sorki błąd w pisaniu JAKBYŚ TY tak zrobiła
    Ps. za szybko pisałam haha :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi to obojętnie. Ale jak już pytasz to może o dorosłej Leonettcie i o Fedemile ;^^
    Dawniej Szalona Blondyneczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chetnie poczytala o ani mlodej ani doroslej xd
    Tak okolo 18-20
    Byloby dla mnie najlepiej.
    A z innych par to Fedemila i Diecesca i mozesz gdzies wepchnqc germangie, ale to juz nie robi mi wiekszej roznicy ._.
    W sumie V moglaby miec 18 a L 19 a potem by oboje mieli urodziny.
    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Ja to bym poczytala aktualne opowiadanie jeszcze dluugo :D

      Usuń
    2. Ojj Ja też i to jeszcze baaardzo długoooo XD

      Usuń
  29. 1. Lepsza jest młodsza Leonetta
    2. Dicesca i Fedmiła

    OdpowiedzUsuń
  30. Dorosla Leonetta <3 na przyklad jak ona i on maja ze soba konkurujace firmy. Szczerze się nienawidzą. Biją się itp ale Ona sie w nim pewnego dnia zakochuje, a on uwaza ze wcale nie odwzajwmnia tych uczuc. W koncu ona kogos poznaje, a on zdaje sobie sprawe z tego jak bardzo ja kocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł baaardzo chetnie bym o tym poczytała ;***

      Usuń
  31. Pisz o dorslej leonecie dalej bym chciala tez wiedziec fajny masz tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. młodsz leonetta. tak min 17 lat.
    jeszcze fedmiła i diecesca.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uważam, że to powinien być Twój pomysł na opowiadanie. Ty powinnas ulozyc sobie "scenariusz" i o wszystkim zdecydowac. Zrobic nam niespodzianke ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. 1Ja bym chciała czytać o dorosłej Leonettcie.
    2Diecesca i Fedemiła.
    ~Adzix

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Raczej dorosła ;3
    2.Diecesca, Fedemiła ;*

    Pozdrawiam :*
    Patu <33

    OdpowiedzUsuń
  37. O dorosłej. Wszędzie jest o młodej i to robi się już trochę nude. Błagam o dorosłej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://ruggcedes.blogspot.com/2015/03/nadrabiam-lba.html
    Kocham, Besos, Mechiś ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Nie robi mi to różnicy, ale raczej o dorosłej.
    2. Fedemiła i Diecesca <3333333+

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Dorosłej
    2.Diecesca

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama dorosla leonetta :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dorosła :)
    ~/~

    OdpowiedzUsuń
  43. Dorosła leonetta
    2. leonetta, Naxi. Fedemilla , Diecesca

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodałam też pomysł w zakładce Wasze Pomysły

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurde na końcu ;// No cóż była tutaj wczoraj, ale dodaję komentarz i co się okazało, że nie ma internetu ;// Ale teraz jest i odpowiadam na Twoje pytania :>>
    1. Obojętnie o czym będziesz pisała, ja i tak będę to czytała. Ja jestem połowiczna dorosła/młoda :DD Jak dla mnie wszystko co napiszesz będzie wspaniałe :p
    2. Inne pary jakie mogą się pojawić to oczywiście oprócz mojej ulubionej Leonetty, Fedemiła, Diecesca. Dawno nic nie czytałam o Naxi :DD
    Loffki <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana "Ostatni będą pierwszymi" :D Taa mi też czasem internet zanika i mnie to denerwuje no, ale nic nie poradzimy ;)

      Usuń
    2. Dorosła

      Usuń
  46. Ja bym wolała o młodej Leonettcie , jak się najpierw kłócą , potem pierwszy pocałunek i stosunek . To wszystko jest bardzo słodkie<33333 A pary to mi obojętnie jakie inne będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bym chciała o takiej Leonettcie mniej więcej 18-20 lat. A pary to Fedemiła i Diecesca. xD

    OdpowiedzUsuń