poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Informacja !

Na początek powiem tyle, że rozdział pojawi się dopiero jutro z dwóch powodów.

1.Nie ma 10 komów :(
2.Ten powód jest ważniejszy. Z bloga odeszła jedna z najwspanialszych bloggerek ;( Alexandra Verdas z bloga #Maybe#Love#Me. Kochałam jej blog i ją samą, ale postanowiła zakończyć swoją przygodę z blogiem. Jest mi bardzo smutno, ale wierze, że miała do tego powody. Chcę jednak, aby wiedziała jedno BĘDĘ STRASZNIE ZA TOBĄ TĘSKNIŁA ALEX <333

Mam nadzieję, że nie będziecie za to na mnie źli :) Jeszcze jedno wyniki konkursu ogłoszę jutro popołudniu ;*

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. CO?! Alex już nie będzie prowadziła dalej bloga?! :"( To był najlepszy blog ever!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://emilyandjustin.bloblo.pl/pokaz/356854,rozdzial-49
      Tu jest ten najlepszy blog :)

      Usuń
    2. Nie to nie jest najlepszy blog! Najlepszy blog należał do Alex i nic tego nie zmieni. Ona ma ogromny talent przy jej opowiadaniach wiele razy płakałam, nie mogłam powstrzymać się od śmiechu czasami nawet bałam się o dalsze losy bohaterów. Ale co ty anonimie możesz o tym wiedzieć skoro pewnie nawet nie przeczytałeś nawet fragmentu jej rozdziału. Chcesz nam wcisnąć swój blog i do tego mówiąc, że jest najlepszy. Masz za dużą samoocenę. A tak właściwie to dlaczego piszesz z anonima, a nie z bloggera?

      Usuń
    3. Czytałam jej bloga, a ten link wyżej to orginał.
      Miała ona talent, ale do kopjowania.
      Nie mam bloga, a pisze z anonima, bo nie mam konta.

      Usuń
    4. To ciekawe dlaczego ona dodawała rozdziały przed tobą? Łatwo jest kogoś oskarżyć, jak nie ma się dowodów. A ty jak połowa anonimów chcesz nas zniechęcić do pisania lub do innych autorów. Nie chcę mi się z tobą pisać. Szkoda mojego czasu!

      Usuń
    5. http://la-muerte-no-es-ell-final.blogspot.com Blog o piłkarzach.
      http://mileyjustinlove.bloblo.pl/pokaz/197746,rozdzial-16-chcialo-mi-si-plaka Blog który "pisała" z "przyjaciółką"
      Wciąż jest taka najlepsza?
      Ona zrobiła z nas idiotki!
      Jak można było nie zauważyć, że kopiowała przez tak długi czas.
      Było mi smutno teraz jestem wściekła.
      Czytałam "jej" opowiadanie od 5 rozdziału.

      Usuń
    6. Przepraszam. Naprawdę przepraszam. Dopiero teraz do mnie dotarło jaką Alex jest oszustką :c Przepraszam

      Usuń
    7. Okłamała nas...
      Myślałam, że to ona pisze.
      Dlatego często zamiast Leon było Jus...

      Usuń
    8. Nic się nie stało :)
      Trzeba po prostu zrozumieć, że nie każdy jest tak fajny jak się wydaje :/

      Usuń
  5. Też się skapnełam jak "pomyliła" Monikę z Pattie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda :(
    Ale trudno ludzie popełniają różne błędy.
    Skończmy ten temat ;*
    Nie miejcie mi za złe, że tak napisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy :)
      Takie pytanko.
      Kiedy wyniki konkursu?
      Czekam z niecierpliwością ;)

      Usuń
    2. Dobry pomysł. Nie mówmy już o tym, bo na samą myśl robi mi się smutno :<

      Usuń
  7. :c
    Nie rozumiem jak mogła to wszystko kopiować...
    Przez tyle czasu... Tyle rozdziałów! Chciałabym przeczytać te dalsze rozdziały, ale te oryginalne i jak kliknęłam w link, który podałeś anonimie wyskoczyło mi, że blog wymaga wprowadzenia hasła...
    ~Katy<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka to zrobiła, żeby nikt już nie kopiował.
      Teraz tylko osoby którym ona ufa mają hasło :/

      Usuń
    2. Trochę szkoda, bo ja bym chętnie przejrzała ten blog...
      ~Katy<3

      Usuń
    3. A ty masz to hasło?
      Nie chcę go od ciebie jakby co wycisnąć, ale autorka może mi zaufać, ja nawet nie umiem założyć bloga i nie mam zamiaru.

      Usuń