środa, 20 sierpnia 2014

Wyniki konkursu !

A teraz coś na co wszyscy czekają! Czyli wyniki konkursu na One Shota :D 
Na początek chciałabym wam powiedzieć, że wszystkie prace były cudowne. Dostałam ich aż 7 :) Bardzo się z tego cieszę i bardzo wam dziękuję, że tyle osób wzięło udział. Tak więc przejdźmy do wyników ! 

Miejsce III zajmuje Niky Verdas ! 


Miejsce II zajmuje Rosalia Isabella Verdas !! 


Miejsce I zajmuje Pau Nielusia !!! 


Było mi bardzo trudno podjąć tą decyzję. Pamiętajcie, że każda praca była boska, ale musiałam wybrać trzy. Wszystkie prace zostaną opublikowane na tym blogu jeżeli autorzy na to pozwolą :) Piszcie w komach lub na e-maila czy pozwolicie na opublikowanie waszych dzieł :D 

Dziękuję za wasz wysiłek ! Kocham was <333

5 komentarzy:

  1. Ajjj :D Kochana na prawdę bardzo ci dziękuję :D :**
    Nie myślałam że mam takie szanse :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki kochana <33
    Jestem na prawdę zaszczycona ^^
    Jasne, że możesz opublikować ;)
    KC <3
    N.V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA <3
    Gratuluję <3
    http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-67.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana :****
    Bardzo się cieszę :))
    I bardzo ci dziękuję :))
    Jasne możesz opublikować :))
    Bella :*

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULACJE!!!! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! Szczegóły tutaj --------------> leonetta-moja-opowiesc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń