niedziela, 24 sierpnia 2014

Rozdział 14

Rozdział dedykuję Małej <333

Popchnęłam drzwi, ale to co tam zobaczyłam zaskoczyło mnie. W domu panował porządek jak nigdy dotąd.
-Wow! Niezły dom.-zachwycali się moi towarzysze. Zdjęłam buty i poszłam do salonu, ale nikogo tam nie zastałam. Chciałam się upewnić, że Diego nie ma w domu.
-Debilu jesteś w domu?!-krzyknęłam, odpowiedziała mi głucha cisza. Zaprowadziłam rodzeństwo na górę.
-Fran będziesz spała w pokoju gościnnym. To tutaj.-powiedziałam i zatrzymałam się przed drzwiami obok mojego pokoju. Fran weszła do środka i rozejrzała się.
-A on gdzie będzie spał?- zapytał Fran wychodząc do nas.
-Tu.-powiedziałam i przekręciłam kluczyk w drzwiach do mojego królestwa. Weszliśmy do środka, a im szczęki opadły. -Aż tak brzydki jest mój pokój?
-Żartujesz sobie? - zapytała Fran. Mój pokój był koloru błękitnego, przy dużym oknie z wyjściem na taras stało biurko, pod ścianą wielkie łóżko, a naprzeciwko segment ze zdjęciami i różnymi rzeczami. Na jednej ze ścian wisiał duży plazmowy telewizor, a pod nim zakurzony już trochę keyboard. Były też drzwi do mojej łazienki.
-Chyba nie masz nic przeciwko, że będziesz spał ze mną?- zapytałam się szatyna, a on w odpowiedzi musnął moje usta. Postanowiliśmy się rozpakować, zrobiłam szatynowi miejsce na jego rzeczy, a sama wzięłam się za układanie moich. Później pomogłam Fran bo Leon poradził sobie sam. Usłyszałam, że ktoś wchodzi do domu. Pokazałam im aby byli cicho i, że mają zostać w pokojach. Dobrze wiedziałam, że to Diego, ale chciałam go wystraszyć. Gdy wchodził na górę schowałam się w rogu tak aby mnie nie widział gdy był już na samej górze wyskoczyłam z ukrycia.
-Buuu!-krzyknęłam.
-Aaa! Cholera Violetta chcesz mnie o zawał przyprawić?!-krzyknął, a ja się śmiałam.-Kiedy i po co wróciłaś?
-Wróciłam jakieś 3 godziny temu, a po to żeby znowu tu zamieszkać debilu, a i jeszcze jedno od dziś do końca wakacji będzie u nas mieszkał mój chłopak i koleżanka. Nawet nie próbuj im nic robić.-ostrzegłam go.
-Ty masz koleżankę?-wybuchł śmiechem.-A do tego chłopaka?
-Tak. Widzisz mnie ktoś lubi za to kim jestem, a nie za to, że uważam się za lepszą i chodzę w towarzystwie pustej laluni i świty. -powiedziałam zła, a on spoważniał.
-Skoro tak to gdzie Ci twoi przyjaciele?-zaśmiał się jeszcze raz, a oni wyszli z pokoju.
-Więc tak Diego oto Leon, Leon to Diego, Fran to Diego, Diego to Fran.-przedstawiłam ich sobie. Spojrzałam na mojego brata. On patrzył się na Fran, a ona na niego. O co tu chodzi? Pomachałam mu ręką przed oczami, a on wrócił na Ziemię. Przywitał się z nimi w dość miły sposób co bardzo mnie zdziwiło. Później poszliśmy na dół zrobić kolację. Weszłam na telefonie na Facebooka i dodałam post.

Znowu w domu :(

Zrobiliśmy tostu. Do kuchni wszedł Diego. Fran akurat wyjmowała ostatnie tosty.
-Tobie też zrobić?-zapytała.
-Jeżeli to nie kłopot.-odpowiedział mój brat. Co do jasnej cholery się z nim dzieje. Czyżby to jakiś zakład, ale przecież nikt nie wie, że oni do mnie przyjechali. Moje rozmyślania przerwał dzwonek. Spojrzałam na Diego.
-Zaprosiłeś tu Lare?!-zapytałam oburzona.
-Nikogo nie zapraszałem.-odpowiedział i poszedł otworzyć. Po chwili usłyszeliśmy.-Jeszcze jego tu brakowało!-Diego wszedł do kuchni i usiadł na stołku, a w futrynie ujrzałam postać mojego kolegi. Szybko wstałam i rzuciłam się na niego.
-Ej, Vilu bo mnie udusisz.-zaśmiał się chłopak, a ja go puściłam.
-Po prostu się stęskniłam. Skąd wiedziałeś, że wróciłam?
-Facebook.-wyjaśnił i pokazał telefon.- I jak było na wymianie? Czemu tak wcześnie wróciłaś? Miałaś przecież odpocząć! -powiedział.
-Na wymianie było super, tylko mnie porwali i zgwałcili.-dodałam ciszej. Diego na te słowa wypluł herbatę będącą w jego buzi.
-Co?!-krzyknął Taylor.
-Spokojnie już wszystko dobrze. Nie martw się.-powiedziałam i przytuliłam go.

~Leon~
Do kuchni wszedł jakiś chłopak, a Viola się na niego rzuciła. Stali tak w futrynie i rozmawiali, Viola wyznała, że została porwana i zgwałcona na co Diego wypluł herbatę, a ten typek krzyknął. Violetta go uspokoiła i przytuliła, no nie powiem byłem trochę zazdrosny.
-A właśnie Ty to moja nowa przyjaciółka z wymiany Francesca.-wskazałam na Fran wyjmującą tosty dla Diego.
-Taylor, ale mów mi Ty.-podał jej rękę.
-Fran.-uścisnęła jego dłoń.
-A to mój wspaniały chłopak Leon.
-Ty.-powtórzył swój wcześniejszy ruch.
-Leon.-Ja także uścisnąłem dłoń chłopaka.
-Zjesz z nami?-zapytała.
-Nie muszę lecieć do domu, przyszedłem się tylko przywitać.- dał jej buziaka w policzek, pożegnał się ze wszystkim, a nawet z Diego i wyszedł. Zjedliśmy kolację i posprzątaliśmy.
-To gdzie będzie spał ten twój Leoś?-próbował naśladować głos Violi.
-Po pierwsze wcale tak nie mówię, a po drugie ze mną.-odpowiedziała pewnie.
-Widzę, że Ci się charakterek zaostrzył. Tylko niech Ci dziecka nie zrobi.-zaśmiał się i poszedł do siebie.
-Mówiłam wam już żebyście nie zwracali na niego uwagi?-powiedziała i poszliśmy na górę. Porozmawialiśmy trochę i poszliśmy się uszykować do spania. Fran poszła do swojego tymczasowego pokoju i położyła się. Viola ułożyła się wygodnie na swoim łożu i czekała aż wyjdę z łazienki. Po chwili tak też się stało. Był w samych bokserkach i wyglądał tak seksownie, że Violi aż się oczka zaświeciły. Podszedłem i położył się obok niej. Wtuliła się w mój tors, a ja zacząłem bawić się jej włosami. Tak strasznie ją kocham, że aż nie chcę myśleć co będzie gdy będę musiał wrócić do siebie. Po chwili usnęliśmy wtuleni w siebie.

~~*~~
Dodaję rozdział 14 :)
Mam nadzieję, że się spodoba.
Dziękuję za komy, tylu obserwatorów i nowych czytelników !
Może jak już zauważyliście z boku pojawiły się adresy blogów na których także piszę :D
Proszę abyście tam zajrzeli, a jeżeli wam się spodoba komentowali ;*
Na blogu który prowadzę z Adą jest rozdział 3, a na blogu z Maddy jest rozdział 1 ;)
11 komów --> Rozdział 15 ♥
Czekam na wasze opinie ^.^

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. JESTEM!!! Tak zajęłam sobie miejsce i wracam xppp
      Zanim przejdę do komentowania tego cudownego rozdziału. Pochwalę się tym, że jestem pierwsza i jestem bardzo ucieszona z tego powodu *-*
      Pokochałam Twojego bloga, zrobił na mnie wielkie wrażenie :)
      Ach... (chwila zadumy) rozdział jest BOOOOSKI ^.^
      Czyżby między Fran a Diego coś ten teges zaiskrzyło <333
      Pytanko!!! Będzie Diecesca???? Ale jeżeli Diego rozstanie się z Larą, ona pozna Leona, on spodoba się jej i będzie próbowała rozwalić Leonettę. O nie co to, to nie xpp nie pozwalam. Leonetta musi być :]
      Leoś śpi z Violą... na jednym łóżku... Awwww ^u^
      Rozdział podoba się bardzooo <333
      Tak coś mi się wydaje, że jednym z nowych czytleników jestem Ja xDDD
      Czelam na następny wspaniały rozdział, proszę dodaj szybko, bo ja jestem nie cierpliwa :>

      Usuń
  2. Oj dziękuje za dedyk <3 Rozdział cudo (jak zawsze :)) Diego spodobała się Fran? Oby! Violetta powiedziała Taylorowi, że ją zgwałcili, a Diego wypluł herbatę? Czyżby zaczął się przejmować siostrą? Niemożliwe. Leoś zazdrosny :D Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam że będzie porządek xD
    Zazdrosny Leoś
    Czyżby Fran się zakochała w Diego?
    Czy Diego przejmuje się siostrą?
    No nic czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowy rozdział i nie moge doczekać sie kolejnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały rozdział :*
    Oczywiście Ada musiała dopiero teraz skomentować, no bo jakże by inaczej xD
    Co do rozdziału:
    Wyczuwam Diecescę :*
    Mam nadzieję, że Taylor nie rozwali mi Leonetty!
    Ma nadzieję, że Diego się zmieni i wszyscy będą szczęśliwi xD
    Dobra koniec, basta, odwala mi xD
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :*
    Kocham cię <3

    Ada Verdas

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Naprawdę fajna historia ♥
    Leoś śpi z Violą ♥
    I Diego ♥
    Czekam na dalszą akcję <333
    Trzymaj się kochana ;***
    Colie

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaawww <3333
    Ten rozdział jest zarazem słodki, śmieszny i taki wgl. wspaniały ^^
    Diego i Fran <333 Szykuje się Diecesca? :D
    Ten Taylor juz mi nie odpowiada :P Oj nie! Leoś zazdrosny <3
    Aaawww <3 Leoś i Violetta śpią razem *O* Tak bardzo słodko <33
    Życzę weny, czekam na next :**

    Pozdrawiam <3

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  9. supcio rozdział

    OdpowiedzUsuń