niedziela, 3 sierpnia 2014

Prolog


Violetta dziewczyna jak każda inna, tak mówią. Jest szczęśliwa, ma bogatych rodziców i nie brakuje jej niczego, ale pozory mylą. Tak na prawdę brakuje jej wielu rzeczy. Jedną z nich jest brak miłości. Rodzice nie interesują się ani nią ani jej bratem liczy się tylko praca. Nie ma przyjaciół, a tym bardziej kochającego chłopaka który wypełnił by pustkę w jej sercu. Na co dzień zakłada maskę odważnej i twardej młodej kobiety. Ale już niedługo jej życie się zmieni. Na lepsze czy na gorsze ?

Dowiecie się tego w dalszej części tej historii ;)

~~*~~
Tak prezentuje się prolog :)
Opinie zostawiam wam, mam nadzieję, że ktoś będzie komentował ;*
Rozdziały będą dedykowane pierwszej osobie, która skomentowała.
Czekam na komy Veronica <3

10 komentarzy:

  1. Kocham!
    Ale się cieszę, że założyłaś bloga :D
    Nareszcie udało mi się wybłagać :)
    Czekam na rozdział 1 i mam nadzieję, że będzie dzisiaj :D
    Umrę jeśli nie.
    Najpóźniej możesz dodać jutro :D
    Bella :*
    PS.Wyłącz weryfikację obrazkową to będziesz miała więcej komów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebrałam się w sobie i postanowiłam założyć :D
      Rozdział będzie dziś wieczorem ;)
      Veronica ;***

      Usuń
    2. Bardzo się z tego cieszę :D
      Bella :*****

      Usuń
  2. OOO strasznie mi się podoba prolog :D
    Czekam na rozdział :)
    Jeśli masz chęć to zapraszam do siebie :) http://leonetta-foreeverr.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :D
      Teraz wiem jak się czują blogerki jak czytają takie miłe słowa :)
      Na pewno wejdę :D Zapraszam do obserwowania <3
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. super prolog
    czekam na 1 rozdział
    masz GG??popisałybyśmy
    nie bede sie reklamować bo mojego bloga znasz ;**
    pzdr <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miło, że odwiedziłaś :)
      GG mam to numer : 50935405 :D
      Oczywiście, że znam twojego bloga bo jest boski ;*
      Zachęcam do obserwowania <3

      Usuń
  4. Cudo !!
    Czekam na pierwszy rozdział !!! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie spodziewałam się tylu komentarzy pod prologiem :D
      Rozdział dodam o 20 :)
      Jak będziesz czytała to zapraszam do obserwowania ;*

      Usuń
  5. Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń