sobota, 23 sierpnia 2014

LBA #4 #5 #6 #7 :)

Nominacja od Ada Verdas z bloga http://leonetta30loveforever.blogspot.com

Pytania :

1.Jak masz na drugie imię?
Anna :)

2. Czy kiedykolwiek myślałaś nad skończeniem z Bloggerem?
Nie :)

3. Jaki jest twój ulubiony aktor?
Wiesz jest ich dużo z serialu np. Jorge, Lodo, Tini i Ruggero :D

4. Jak ma na imię twoja przyjaciółka?
Wiele ich Ola, Karolina, Patrycja...

5. Piszesz pamiętnik?
Kiedyś zaczęłam, ale zrezygnowałam ;)

6. Masz chłopaka?
Nie.

7. Masz rodzeństwo?
Młodszą siostrę.

8. Przeczytałaś jakaś książkę, która nie była lekturą?
Tak :)

9. Jaka jest twoja wymarzona praca?
Nie wiem nie zastanawiałam się ;*

10. Na kogo koncert najbardziej chciałabyś pójść? (nie koniecznie kogoś z Violetty)
Nie mam takich idoli za którymi tak szaleję, ale z Violetty to na wszystkich :D

11. Czytasz mojego bloga?
Tak <3

Nominacja od Forever With You z bloga http://violetta-moja-historia.blogspot.com

Pytania :

1. Jak masz naprawdę na imię?
Weronika :)

2. Ile masz lat?
14 :D

3. Masz jakieś zwierzę w domu?
Na podwórku mam takie hodowlane, ale mam też psa i dwa koty :)

4. Jakie masz pasje?
Pisanie, rysowanie i kilka innych ;)

5. Masz idoli? Jak tak to jakich?
Jorge Blanco <3 I kilku innych, ale mam lenia i nie chce mi się wymieniać :(

6. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Czytałam różne blogi i sama chciałam stworzyć taką historię, moją własną :D

7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Nie zastanawiałam się.

8. Czy z pisaniem wiążesz swoją przyszłość?
Nie :( Ale na blogu będę jeszcze długo ;*

9. Co widzisz po swojej prawej stronie?
Ładowarkę xD

10. Czy twoja rodzina/przyjaciele wiedzą o twoim blogu?
Nie, tak jakoś wyszło :)

11. Twoje marzenia?
A nie zdradzę :D

Nominacja od Vickaa Black z bloga http://przeciwlegle-bieguny.blogspot.com

Pytania :

1.Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Sama nie wiem. Sporo ich :D

2.Co było powodem utworzenia bloga?
Chciałam się sprawdzić. Stworzyć swoją własną historię której będę autorką :)

3.Jakie jest Twoje drugie imię?
Anna :) Wolę Ania.

4.Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Smerfy i kilka innych :)

5.Najbardziej znielubiony przez Ciebie bohater książki?
A nie wiem xD

6.Wolisz pisać, czy czytać?
Hmm, trudno powiedzieć bo bardzo lubię czytać, ale pisać też. Chyba jak bym musiała już wybierać to pisać :)

7.Co najbardziej Cię uszczęśliwia?
Dużo jest takich rzeczy ;)

8.Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Wiesz, że się nie zastanawiałam :D

9.Ulubiony sport?
Siatkówka.

10.Co cenisz najbardziej, czytając jakieś opowiadanie?
Cenię jego oryginalność i pomysł autora. To naprawdę duże zadanie wymyślić coś co spodoba się ludziom :D

11.Czy potrafiła Ci się kiedyś śmieszna sytuacja? Jeżeli tak to opisz ją
Może jakaś była, ale ja mam sklerozę xD

Nominacja od Mała z bloga http://leonetta-moja-opowiesc.blogspot.com

Pytania :

21.Jak masz na imię?
Weronika :)

2. Ile masz lat?
14 :D

3. Ile blogów prowadzisz?
Na chwilę obecną 3 ;)

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski ;*

5. W jakim województwie mieszkasz?
Łódzkim.

6. Do jakich fandomów należysz?
Jorgistas, Tinistas, Vlovers i Lodofanatica <333

7. Czy twoja rodzina i przyjaciele wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Wyszło jakoś tak, że nie :(

8. Za co lubisz serial Violetta?
Za wspaniałe piosenki i cudownych aktorów.

9. Jak długo prowadzisz bloga?
Już 21 dni xD

10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka (nie z Violetty)?
Uuu sporo ich.

11. Czytasz mojego bloga?
Tak ;*

Nominacja od Caroline Wesley z bloga http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com

Pytania : 

1.Jak masz na imię?
Weronika :)

2. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Słuchać muzyki, pisać, czytać i wiele innych.

3. Jakie masz hobby?
Pisanie, rysowanie i inne :)

4. Czemu założyłaś bloga?
Chciałam prowadzić własną historię, której będę autorką ;*

5. Co masz z polskiego? ;d xD
A 4 (chyba) hehe :D

6. Spójrz w lewo ;d Co widzisz? ;d
Tapetę na ścianie xD

7. Jakbyś miała wybór to gdzie pojechałabyś na wakacje? ;d
Argentyna, Meksyk.

8. Ile masz lat?
14 :)

9. Masz rodzeństwo?
Młodszą siostrę.

10. Masz zwierzaka? ;d
Tak :)

11. Skąd wzięła się Twoja pasja do pisania? ;d
Czytałam blogi tworzyłam w głowie swoje pomysły, a później zaczęłam pisać już tak serio :)

Nominacja od Maite Blanco z bloga http://po-prostu-milosc-leonetty.blogspot.com/

Pytania :

1.Jak masz na imię?
Weronika :)

2.Ile masz lat?
14 :D

3.Od jak dawna piszesz?
Od 2 sierpnia ;)

4.Co się stało że zaczęłaś pisać?
Chciałam spróbować swoich sił w opowiadaniu, którego będę autorką.

5.Czym się interesujesz?
Rysowanie, pisanie, muzyka i kilka innych :)

6.Twoja ulubiona piosenka?
Dużo ich, nie umiem wybrać ;*

7.Jakie jest twoje marzenie?
Nie zdradzę ;)

8.Kim chcesz być w przyszłości?
Nie zastanawiałam się :D

9.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski <3

10.Co byś chciała w sobie zmienić?
Wagę, wygląd i kilka innych :)

11.Czytasz mojego bloga?
Oczywiście ;*

Nominacja od Ewelina Anonim z bloga http://leonetta-love-forever.blogspot.com

Pytania :

1.Podoba Ci się Twoje imię? Jeżeli nie to jakie byś chciała?
Podoba mi się :) 

2. Czego się boisz? ^.^
Oj jest kilka takich rzeczy, ale nie chce mi się wymieniać xD 

3. Czego najbardziej nie tolerujesz i co najbardziej cenisz u innych osób?
Nie toleruję kłamstwa  i fałszywej przyjaźni :( U innych osób cenię szczerość i wyrozumiałość :)

4. Gdzie najchętniej wybrałabyś się na kilkudniowy wypad i dlaczego?
Kilkudniowy wypad. No nie wiem może na jakiś biwak z przyjaciółmi. Dlaczego? Bo lubię spędzać z nimi czas :D 

5. Został Ci miesiąc życia. Co robisz?
O takim czymś nigdy nie myślałam, ale spędzała bym ten czas z rodziną i przyjaciółmi.

6. Gdybyś złowiła złotą rybkę o co byś ją poprosiła?
A tego już nie zdradzę ;) 

7. Wierzysz w miłość do końca życia?
Hmm... Do końca życia. Wiesz, że wierzę :)

8. Możesz spędzić dobę z jedną osobą, kimkolwiek, kto by to był?
Jorge Blanco <333 

9. Jesteś śpiochem czy rannym ptaszkiem?
To zależy. Lubię nieraz pospać, ale czasami wstaję na prawdę wcześnie ;* 

10. Jakie masz wady a jakie zalety?
Zalety : Jestem miła, przyjacielska i wrażliwa xD
Wady : Dużo tego, ale nie będę was zamęczać ;*

11. Co lubisz robić w deszczowe dni?
Słuchać muzyki, pisać, czytać i jeszcze wiele innych. 

Dziękuję wam za nominację ;*** Ja niestety nie nominuję nikogo :( Nie mam czasu za bardzo. Bardzo was przepraszam ;) 

2 komentarze: